Obchodní podmínky pro prodej lístků

I. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi Městem Dubí, IČ: 00266281, se sídlem Město Dubí, Ruská 264/128 417 01 Dubí, Česká republika (dále jen „Prodávající“) a fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „Kupující“), která prostřednictvím webového portálu portal.mesto-dubi.cz (dále jen „Portál“) zakoupí vstupenku na akci pořádanou městem Dubí. Kupující potvrzuje, že se před provedením objednávky seznámil s těmito Podmínkami a že s nimi souhlasí.

II. Objednávka a nákup vstupenek

Kupující může prostřednictvím Portálu objednat vstupenky na akci pořádanou Prodávajícím. Objednávka vstupenek je považována za závaznou okamžikem potvrzení objednávky Kupujícím na Portálu. Kupující je povinen uvést při objednávce správné a úplné údaje. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávku, pokud dojde k vyprodání kapacity akce nebo k technickým potížím s prodejem vstupenek.

III. Cena a platba

Cena vstupenek je uvedena na Portálu včetně veškerých daní a poplatků. Kupující je povinen uhradit cenu vstupenek předem prostřednictvím dostupných platebních metod na Portálu. Po přijetí platby zašle Prodávající Kupujícímu elektronickou vstupenku na e-mail uvedený při objednávce.

IV. Dodání vstupenek

Vstupenka bude Kupujícímu doručena elektronickou cestou formou PDF souboru. Kupující je povinen si elektronickou vstupenku vytisknout nebo ji uložit do mobilního zařízení a předložit ji při vstupu na akci.

V. Storno objednávky a vrácení peněz

Kupující nemá nárok na vrácení peněz po úspěšném dokončení objednávky a zaplacení vstupenky, pokud zákon nepředepisuje jinak. V případě zrušení akce ze strany Prodávajícího bude Kupujícímu nabídnuta náhrada ve formě nové vstupenky nebo vrácení zaplacené částky. V případě vrácení peněz bude částka vrácena na účet, ze kterého byla platba provedena, a to do 14 dnů od zrušení akce.

VI. Řešení sporů

V případě, že dojde mezi pořadatelem akce a zákazníkem, který je spotřebitelem, ke vzniku spotřebitelského sporu v souvislosti s nákupem vstupenky na akci pořádanou pořadatelem či v souvislosti s konáním nebo průběhem pořádané akce, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou mezi tímto zákazníkem a pořadatelem, může zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail:adr@coi.cz, web: adr.coi.cz. Zákazník může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese ec.europa.eu.

VII. Odpovědnost za vady a reklamace

Prodávající odpovídá za to, že vstupenka odpovídá smluveným podmínkám. V případě reklamace je Kupující povinen kontaktovat Prodávajícího prostřednictvím e-mailu info@mesto-dubi.cz a doložit důvod reklamace. Prodávající vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.

VIII. Ochrana osobních údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje Kupujícího v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů uvedenými na Portálu. Účelem zpracování osobních údajů je realizace prodeje vstupenek a komunikace s Kupujícím. Kupující má právo na přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu a vymazání.

IX. Závěrečná ustanovení

Tyto Podmínky jsou platné od 1.1.2024 a nahrazují všechny předchozí verze. Prodávající si vyhrazuje právo Podmínky kdykoli změnit, přičemž změněné podmínky budou zveřejněny na Portálu.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 1.1.2024.